Būti sveikais nori kiekvienas. Apie savo sveikatą žmonės labiausiai pradeda galvoti, kai ištinka kokia nesėkmė arba, kai sunkiau susergame.

Daugeliui atrodo, kad tapsime sveikais, jei sveikai maitinsimės, sportuosime, t. y. stiprinsime savo kūną. Ir tai yra didelė dalis tiesos. Bet yra ir dar labai svarbi detalė, kurią daugelis pamirštame – tai dvasinė sveikata.

Ar jūs gyvenate sveikai?

Sveikas gyvenimo būdas, pirmiausia, tai pastovus darbas su savimi, jūsų judėjimas pirmyn, atsisakant kenksmingų įpročių, negatyvių minčių ir siekiamumas kūno ir sielos harmonijos.

Geriausias būdas tapti sveiku – tai pastovus judėjimas mažais, pastoviais žingsneliais pirmyn, pamažu nusikratant kenksmingų faktorių, kurie ir priveda prie ligų ir negalavimų.

Matydami mažus pasikeitimus, sustiprinsite savo tikėjimą, kad einate teisingu keliu.

Nebūtina viską pakeisti kardinaliai, nes tokiu atveju galite ir susimauti. Svarbu pradėti nors po truputį. Dienos bėgyje padarykite keletą mažų paprastų veiksmų, kurie darytų jūsų gyvenimą sveikesnį ir harmoningesnį.

9 MAŽOS GUDRYBĖS, KAIP TAPTI SVEIKU?

Pradėkite savo dieną nuo mankštos. Užtenka 10-15 min. pabusti anksčiau, kad savo dieną galėtumėte pradėti mankšta. Mankšta padės jums pabusti, pakraus energija ir paruoš organizmą naujai dienai. Tiks viskas – lengvas bėgimas, joga, tempimo pratimai ar kt.

Užpildykite savo kūną tik natūraliu kokybišku maistu. Svarbiausias dienos maistas yra pusryčiai. Rinkitės daržoves, liesą mėsą, košes, kiaušinius. Pilnavertis maistas leis jums būti energingiems visą dieną.

Gerkite vandenį. Tinkamas geriamo vandens naudojimas padės iš organizmo išvesti toksinus, turėsite gražesnę odą, geriau funkcionuos visi organai. Rekomenduojam apie du litrus vandens. Didesnę dalį reikia išgerti iki 15 val.

Giliai kvėpuokite. Gilus kvėpavimas turi daug privalumų. Jis turi teigiamą poveikį nervų sistemai, treniruoja plaučius ir aprūpina kraują deguonimi. Tai labai paprasta ir kartu labai efektinga.

Venkite stresinių situacijų. Dažnai besikartojantys stresai priveda prie tokių ligų, kaip opos, galvos skausmas, širdies ligos, depresija. Kai tik atsiranda priežastis stresuoti, tuoj ją izoliuokite, jei nepasiseka, galvokite apie kažką malonaus, skaitykite knygas, bendraukite su maloniais žmonėmis, sportuokite.

Valgykite dažnai ir po truputį. Kad organizmas priprastų naudoti kalorijas dabartiniams poreikiams, o ne kauptų jo ateičiai, neleiskite jam jaustis alkanam. 6-7 valgymai per dieną po truputį daug geriau nei 3-4 apsivalgymai.

Į savo meniu kaskart įveskite po du sveikus produktus ir išveskite du nesveikus. Tai irgi darykite mažais žingsneliais. Kai priprasite prie vienų produktų, įsiveskite dar du kitus. Jei ir nepereisite prie visiškai sveikos mitybos, vistiek tapsite sveikesni ir žvalesni.

Naudokite natūralius maisto papildus. Mūsų organizmas kasdien turi gauti vitaminų, mikroelementų, amino rūgščių. Kadangi maiste, kad ir kaip jį valgytume natūralų, reikalingų mikromedžiagų negauname, turime įprasti į savo racioną įsivesti ir maisto papildus. Svarbu juos rinktis natūralius, biologiškai aktyvius. Reikėtų pasidomėti ir pažįstamų žmonių gaunamais vartojimo rezultatais. Atkreipkite dėmesį į antioksidantus, t.y. vitaminai A, E, cinkas, selenas. Jie padės jūsų organizmą apsaugoti nuo laisvujų radikalų, nuo onkologinių susirgimų bei širdies-kraujagyslių ligų. B grupės vitaminai apramins, pamaitins nervų sistemą. D vitaminas, omega rūgstys stiprins imunitetą, duos organizmui žvalumo.

Eikite miegoti anksčiau. Miego metu organizmas atsistato, pailsi. Pasistenkite eiti miegoti ne vėliau 22val. Ir miegokite 7- 9 val. Ilgi pasisėdėjimai vakarais prie televizoriaus, kompiuterio ar su draugais ilgainiui sukelia miego ir sveikatos sutrikimus. Neišmiegoję naktį, esame be energijos ir jai didinti pradedame naudoti kavą, kitus energetikus, tuom kenkdami savo sveikatai.

Naudojant visas tas mažas gudrybes, galima paprastai atsakyti į klausimą, kaip tapti sveikais ir pagaliau, tokiais tapti.

Jūsų širdelė taps stipresnė, paliks nereikalingi kilogramai, o galvoje atsiras aiškios ir ramios mintys. 9 mažos gudrybės, kaip tapti sveikais, padės žengti pirmus žingsnius kelyje į savo asmeninę sveikatą ir laimę.

 

Komentarai (0)

Palikite komentarą