10 priežasčių, dėl ko būtina gerti vandenį

Visi puikiai žinome, kad 2/3 žmogaus organizmo sudaro vanduo ir, kad suaugusiam žmogui per dieną reikia
išgerti 2 litrus skysčių. Taipogi puikiai žinome, kad dauguma šių normų nesilaiko. O juk tai taip gyvybiškai
svarbu sveikatai, grožiui ir netgi lieknėjimui!

Skaityti daugiau
 

Organizmo detoksas

Esant dideliems tempams, užterštumui, nepilnavertei mitybai, o ir netrūkstant stresų, mūsų organizmas linkęs užsiteršti. Pradžioje pradeda kankinti apatija, nuovargis, silpnumas, šokinėja kraujo spaudimas, sutrinka virškinimas. Prasideda ir kiti susirgimai. Kad išvengti daugelio susirgimų, būti jauniems ir žvaliems, būtina pasirūpinti savo sveikata iš anksto.

Skaityti daugiau
 

Magnio reikšmė organizmui

Ilgą laiką magnio reikšmė žmogaus organizmo medžiagų apykaitai buvo nepakankamai vertinama. Daugelį metų šio elemento tyrimams buvo skiriama mažiau dėmesio negu kitų elementų, tokių kaip kalcis, kalis, natris ar fosforas, taip pat reikalingų žmogaus organizmui. Susidomėjimas magnio tyrimais pasauliniu mastu ypač išaugo, kai buvo pastebėta šio elemento stoka kai kurių išsivysčiusių šalių gyventojų maisto racione.

Skaityti daugiau
 

Šeši ženklai, kad jums trūksta vitamino D

Dauguma žmonių mano, kad jie teisingai maitinasi ir gauna pakankamai visų vitaminų, tame tarpe ir vitamino D iš maisto. Deja, taip nėra. Net vitamino D turtingiausiuose produktuose jo nėra tiek, kiek reikia. Pavyzdžiui, porcijoje, arba 85 g lašišos, yra apie 450 tarptautinių vienetų (TV) vitamino D. Vaikų ir suaugusiųjų iki 70 metų rekomenduojama kasdienė vitamino D dozė yra 600 TV. Vyresni kaip 70-ies žmonės kiekvieną dieną turėtų gauti net 800 TV.

Skaityti daugiau
 

9 Mažos gudrybės, kaip tapti sveiku?

Būti sveikais nori kiekvienas. Apie savo sveikatą žmonės labiausiai pradeda galvoti, kai ištinka kokia nesėkmė arba, kai sunkiau susergame.

Daugeliui atrodo, kad tapsime sveikais, jei sveikai maitinsimės, sportuosime, t. y. stiprinsime savo kūną. Ir tai yra didelė dalis tiesos. Bet yra ir dar labai svarbi detalė, kurią daugelis pamirštame – tai dvasinė sveikata.

Skaityti daugiau